Direktlänk till inlägg 23 januari 2008

Inte kul...

Av Maria - 23 januari 2008 22:17

Jag satt och kollade på msn och upptäkte då att min systerdotter hade ett msn-space-account.. Eller vad man nu ska kalla det för...


Så jag tog en titt där.. Och började gråta en skvätt för mig själv..


Har ju inte träffat henne och hennes syskon på ett bra tag nu.. Och hon har blivit så stor.. Och för att inte nämna hennes minsta lillesyster Linn som blir 2 år den 22 februari... Henne har jag inte sett sen hon var i stort sett nyfödd... Eller iaf någon månad gammal.. Jag kände inte igen henne på korten först, men förstod att det var hon.. Speciellt efter att jag såg ett kort där jag tyckte att hon var jättelik deras andra syster.. :)


Med andra ord jag har många syskonbarn.. Som jag knappt träffar.. Bor ju en bit ifrån.. Och nu har jag "missat" Linns 2 hela uppväxt år... Det är inte kul när man tänket på det.. Jag är ändå hennes moster och hon vet inte ens vem jag är..... *lessen i ögat*  =,(

 
 
vampireslave

vampireslave

24 januari 2008 11:05

om du blir ledsen över det får du väl göra något åt saken? ni är ju i vhd ganska ofta ändå, varför inte svänga förbi någon gång?

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
vampireslave

vampireslave

25 januari 2008 13:16

okej. ja det är bara du som vet vad som är bäst för dig. =) hoppas du kan göra val som gör dig glad! kram!

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ingrid

2 februari 2008 22:52

Hon fyller 2 år den 22 feb. ni är välkomna om ni vill.

 
vampireslave

vampireslave

13 februari 2008 18:22

ja det där med kyrkan visste jag. men för vår del kommer det bli borgerlig vigsel. =) har ni funderat något på hur/om/när ni ska/inte ska gifta er? *nyfikis* ..och ja, det där med faddrar, det funderar jag och hadi på from time to time, har gjort det ganska länge nu... ;)

http://vampireslave.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 oktober 2009 22:00

. . . . . . . http://lillasystermaria.wordpress.com/ . . . . . . . ...

Av Maria - 27 oktober 2009 20:03

Var hos frisören den 13/10 Var hos frisören den 27/10    Först klippning..... Sen slingor.....                                               ...

Av Maria - 25 oktober 2009 11:16

Ja du syster, VARFÖR måste det vara så mycket ful reklam på våra fina "stilfulla" bloggar...?   Ska nog också försöka hitta ett nytt tillhåll så snart jag kan...   Och för er som undrar så finns ju alla gamla inlägg / bilder kvar på våra blog...

Av Maria - 25 oktober 2009 11:05

Har hittat en mysig och fin liten affär i Köping, som heter Cias. Massa presentartiklar, ljus och blommor.. Har köpt på mig lite och pysslat.    Här är mina resultat.                                                                   ...

Av Maria - 19 september 2009 15:27

Igår började jag min dag som vanligt på jobbet 05.00 när jag går förmiddag. På morgonen sätter vi ihop alla maskiner och band och hämtar tråg så att allt ska vara iordning tills att alla andra börjar jobba 06.00. Sagt och gjort, vi fixade allt på m...

Ovido - Quiz & Flashcards