Direktlänk till inlägg 9 januari 2008

Jaha, vad säger man...

Av Maria - 9 januari 2008 22:18

Pratade med min syster M igår.. Vi pratade en hel del.. *mysigt* Stackaren är hemma sjuk... Och gravid... :)

Sen säger hon; "Jag vill bara berätta att våran syster "I" pratade med mamma häromdagen, och berättade med sina ord vad du hade skrivit på din blogg" 


Jaha..?


"Mamma hade blivit jätteledsen för det "I" sa. Och hon ringde då till våran andra syster "M" och frågade om hon hade läst din blogg, men det hade hon inte. Så mamma ringde mig och bad mig läsa upp exakt vad du hade skrivit" 


Okej... Vad sa hon då då??


"Hon sa; Jaha, men det var ju inget att bli arg/ledsen över...

Så jag sa till mamma att du hade nog inte fattat att mamma hade allt det hon gav oss redan hemma, utan hon trodde nog att du köpt allting bara för att kunna ge oss något... "Ja, så kan det nog vara" sa våran mamma då.."


Och ja, så var det ju. Jag trodde att hon hade köpt allt hon gav till oss. Men det är ju skönt för hennes del att det inte var så.. För jag tänker nämligen på våran mamma, och hon är sjukpensionär, och har därför inte så mycket pengar... Så jag vill ju att hon sparar på det hon har.. =)

Så det var ju tur att det redde ut sig iaf... :)


Men då förstår jag inte varför folk måste lägga sig i det jag skriver och tolka det på sitt sätt och föra det vidare till min mamma med sina egna ord... Om någon är missnöjd med det jag skriver så kan dem tala om det för MIG och inte gå bakom ryggen på mig.. Eller helt enkelt sluta läsa min blogg om dem ändå bara ska klaga, och då inte ens till mig.......


 
 
Mia

Mia

10 januari 2008 10:48

Ville bara säga hej å att jag har hittat hit å lurkar omkring...;)

http://miaochmicke.blogspot.com

 
vampireslave

vampireslave

10 januari 2008 12:23

..ibland blir det rörigt.. ;)

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
Erika

Erika

11 januari 2008 08:06

Hrj, jag kollade på länkar. Det är brorsdotter. :)

http://erika-on-ice.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 oktober 2009 22:00

. . . . . . . http://lillasystermaria.wordpress.com/ . . . . . . . ...

Av Maria - 27 oktober 2009 20:03

Var hos frisören den 13/10 Var hos frisören den 27/10    Först klippning..... Sen slingor.....                                               ...

Av Maria - 25 oktober 2009 11:16

Ja du syster, VARFÖR måste det vara så mycket ful reklam på våra fina "stilfulla" bloggar...?   Ska nog också försöka hitta ett nytt tillhåll så snart jag kan...   Och för er som undrar så finns ju alla gamla inlägg / bilder kvar på våra blog...

Av Maria - 25 oktober 2009 11:05

Har hittat en mysig och fin liten affär i Köping, som heter Cias. Massa presentartiklar, ljus och blommor.. Har köpt på mig lite och pysslat.    Här är mina resultat.                                                                   ...

Av Maria - 19 september 2009 15:27

Igår började jag min dag som vanligt på jobbet 05.00 när jag går förmiddag. På morgonen sätter vi ihop alla maskiner och band och hämtar tråg så att allt ska vara iordning tills att alla andra börjar jobba 06.00. Sagt och gjort, vi fixade allt på m...

Ovido - Quiz & Flashcards