Direktlänk till inlägg 22 mars 2007

Måste berätta

Av Maria - 22 mars 2007 11:03

Det hände en ganska rolig grej för typ en vecka sedan...Så här;Min sambo och jag var till Ica Maxi Erikslund här i Västerås. Då såg vi en tävling att man kunde vinna en årsförbrukning av bröd (100% Fullkorn) från Polarbröd. Vi tänkte ja för fan, vi kan ju prova, det kostar ju inget. Så vi skulle svara på tre frågor om Polarbröd och 100% Fullkorn, skicka in två kvitton från två tillfällen när man köpt 100% Fullkorn och sedan skriva om ett nyårslöfte som man hade lyckats hålla.Vi svarade på frågorna, bifogade två kvitton och Lars skrev sin motivering (kommer ej ihåg ordagrant med typ så här);Med löften om ett sundare liv har jag nu äntligen lyckats med en sundare frukost. Tack Polarbröd!Tihi.. Bra va? Han ljög ju inte iaf. Han har ju faktiskt lyckats med ett sundare och bättre liv...Tävlingen avslutades den 28/2 se HÄR.Och för ca 1 vecka sedan kom det ett stort brev från Polarbröd.... Där stog det;Grattis till vinsten i Polarbröds 100% Fullkorns tävlingHej!Du är en av de lyckliga vinnarna i Polarbröds 100% Fullkorns tävling som arrangerades i början på året. Bifogat finner du produkt checkar på 100% Fullkorn till ett värde av ca. 5000 kronor. Produkt checkarna kan du lösa in på valfri livsmedelsbutik fram till och med 6/4-2008.En nyttig fortsättning på året,önskar,Polarbröd ABCoolt va??!!Det var 5 vinare i hela Sverige och vi vann!!!!Så nu har vi 250 checkar på bröd. Och för att alla ska gå åt räknade vi ut att vi måste / kunde köpa 5 paket i veckan... Det är 10 brödskivor i varje förpackning!! Det blir en hel del bröd.. =)Bröd någon..?Puss och krambanan!!

 
 
v

v

22 mars 2007 11:27

jag vill ha bröd!!

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

22 mars 2007 11:39

Hahahaa vad roligt! Ni kanske kan bjuda grannarna på frukost om dagarna eller nåt? Lycka till med allt bröd, önskar

http://oktobertjejen.bloggagratis.se

 
Arent

Arent

22 mars 2007 16:39

Hahaha!
Jag sitter på jobbet och skrattar så kollegorna skakar på huvudet. Det var ju hur kul som helst! Grattis till vinsten! Tugga på bara, det är inte varje dag man vinner något. Jag tar gärna en skiva till kaffet... :-)

http://arent.homeunix.net

 
Ingen bild

Ingrid

22 mars 2007 17:18

Vad kul!! Nu är det ju bevisat att man verkligen kan vinna nåt på dessa butikstävlingar. :-)
Kram syrran

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 oktober 2009 22:00

. . . . . . . http://lillasystermaria.wordpress.com/ . . . . . . . ...

Av Maria - 27 oktober 2009 20:03

Var hos frisören den 13/10 Var hos frisören den 27/10    Först klippning..... Sen slingor.....                                               ...

Av Maria - 25 oktober 2009 11:16

Ja du syster, VARFÖR måste det vara så mycket ful reklam på våra fina "stilfulla" bloggar...?   Ska nog också försöka hitta ett nytt tillhåll så snart jag kan...   Och för er som undrar så finns ju alla gamla inlägg / bilder kvar på våra blog...

Av Maria - 25 oktober 2009 11:05

Har hittat en mysig och fin liten affär i Köping, som heter Cias. Massa presentartiklar, ljus och blommor.. Har köpt på mig lite och pysslat.    Här är mina resultat.                                                                   ...

Av Maria - 19 september 2009 15:27

Igår började jag min dag som vanligt på jobbet 05.00 när jag går förmiddag. På morgonen sätter vi ihop alla maskiner och band och hämtar tråg så att allt ska vara iordning tills att alla andra börjar jobba 06.00. Sagt och gjort, vi fixade allt på m...

Ovido - Quiz & Flashcards