Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

Uppdaterar med lite bilder...

Av Maria - 11 juni 2009 18:56

Här kommer bara en massa bilder... :)


Halvgammalt kort på mig 2/4-09

Nygammalt kort på mig 2/4


Lekte lite med en blomma och digitalkameran

Exprementerade lite med en blomma och våran digitalkamera 



Sååå läckert, tycker jag :)


Carolinas konfirmation

Carolinas Konfirmation



Carolina och hennes mormor (min mamma), Handpåläggning

Carolinas mormor i vitt, står bakom Carolina, handpåläggning

Utanför kyrkan


 Såååååå söt


Lars som klipper gräset

Lars ute och kör lite

Men visst f*n ser man skillnad :D


Min nya hobby

Min nya hobby 


Okej, kanske har gjort några stycken... Men började ju först igår.. :D


 
 
Niniz

Niniz

12 juni 2009 11:30

Ellu!

Vad mysglad du ser ut på översta bilden :)
Smart sätt att förvara pengar på *s*

kramen å trevlig helg

http://Niniz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ingrid

12 juni 2009 17:10

ÅHHHH vad söt min tjej är!! Tack snälla för att du tagit så fina kort från konfirmationen.
Hmm vika pengar??? *asg* Man ska ju använda pengarna väl... Många kramar från syster!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 oktober 2009 22:00

. . . . . . . http://lillasystermaria.wordpress.com/ . . . . . . . ...

Av Maria - 27 oktober 2009 20:03

Var hos frisören den 13/10 Var hos frisören den 27/10    Först klippning..... Sen slingor.....                                               ...

Av Maria - 25 oktober 2009 11:16

Ja du syster, VARFÖR måste det vara så mycket ful reklam på våra fina "stilfulla" bloggar...?   Ska nog också försöka hitta ett nytt tillhåll så snart jag kan...   Och för er som undrar så finns ju alla gamla inlägg / bilder kvar på våra blog...

Av Maria - 25 oktober 2009 11:05

Har hittat en mysig och fin liten affär i Köping, som heter Cias. Massa presentartiklar, ljus och blommor.. Har köpt på mig lite och pysslat.    Här är mina resultat.                                                                   ...

Av Maria - 19 september 2009 15:27

Igår började jag min dag som vanligt på jobbet 05.00 när jag går förmiddag. På morgonen sätter vi ihop alla maskiner och band och hämtar tråg så att allt ska vara iordning tills att alla andra börjar jobba 06.00. Sagt och gjort, vi fixade allt på m...

Ovido - Quiz & Flashcards