Direktlänk till inlägg 16 maj 2009

Jo, men visst.

Av Maria - 16 maj 2009 20:05

Tänkte att lite info och uppdateringar är på sin plats.


24 april 2009

Fick hämta moppen idag! Ja, eller Lars fick hämta den eftersom jag inte får köra ännu...


27 april 2009

Uppkörning; moppe.

Det gick nog ganska bra överlag. Jag vart ju godkänd iaf :)

Nu ska man bara skicka in papper till Transportstyrelsen.


2 maj 2009

Lars födelsedag, grattis grattis! Firande idag av släkt från båda sidorna.

Massa fika och smörgåstårta!


Även också syrran (Ingrids) sambos födelsedag idag. Grattis Weppe!


4 maj 2009

Fick äntligen räkningen från Transportstyrelsen, bara betala och vänta på att få hem förarbeviset.


7 maj 2009

NU har det kommit! Nu får jag köra enligt lagen.


9 maj 2009

Ännu mera firande av Lars. Denna helg är det lite mera "suparhelg".

Massa vänner både privata och från jobbet.

Ännu mera smörgåstårta och fikande.

Lite tipspromenad med frågor om Lars.

Gitar hero och singstar. Jo, jag tackar!


11 maj 2009

Jag sjuk! :(

Feber, förkyld och ont i halsen...

Hemma från jobbet.


14 maj 2009

Jag "frisk" igen.

Var på jobbet iaf. Väl hemma tog jag min jungfru tur med moppen!

Åkte härifrån mot Köping. Åkte väl ca 20 min och kom till Munktorp, där vände jag och åkte hem igen.


15 maj 2009

Samma sak idag, när jag kom hem så tog jag en tur med moppen.

Fast denna gång åt andra hållet för att se hur lång tid det tar att åka till jobbet. Tog ca 30 min. Får ju inte åka mer är 30 km/h eftersom moppen är ny och motorn inte ska bli överansträngd. Så 30km/h i 30 mil... Suger!

Men har "redan" åkt 10 mil! :D


OBS! Bilder kommer snart!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 oktober 2009 22:00

. . . . . . . http://lillasystermaria.wordpress.com/ . . . . . . . ...

Av Maria - 27 oktober 2009 20:03

Var hos frisören den 13/10 Var hos frisören den 27/10    Först klippning..... Sen slingor.....                                               ...

Av Maria - 25 oktober 2009 11:16

Ja du syster, VARFÖR måste det vara så mycket ful reklam på våra fina "stilfulla" bloggar...?   Ska nog också försöka hitta ett nytt tillhåll så snart jag kan...   Och för er som undrar så finns ju alla gamla inlägg / bilder kvar på våra blog...

Av Maria - 25 oktober 2009 11:05

Har hittat en mysig och fin liten affär i Köping, som heter Cias. Massa presentartiklar, ljus och blommor.. Har köpt på mig lite och pysslat.    Här är mina resultat.                                                                   ...

Av Maria - 19 september 2009 15:27

Igår började jag min dag som vanligt på jobbet 05.00 när jag går förmiddag. På morgonen sätter vi ihop alla maskiner och band och hämtar tråg så att allt ska vara iordning tills att alla andra börjar jobba 06.00. Sagt och gjort, vi fixade allt på m...

Ovido - Quiz & Flashcards