Direktlänk till inlägg 4 januari 2009

Jobba igen

Av Maria - 4 januari 2009 10:49

Då var man tillbaka till det där roliga att man ska jobba igen då...


Jobbar kväll denna vecka så det är ju ingen brådska, men men..

Har packat två banankartonger med lite prylar från olika skåp från köket som man inte använder varje dag, men ändå ska ha kvar.


Har inte uppdataret bloggen så mycket på sistone, har ju varit borta lite över jul och sen över nyår, så man har inte riktigt hunnit..


Över jul var vi hos Lars mamma och firade, var oxå en sväng till min mamma och Lars mormor.


Över nyår var vi hos ett par kompisar i Vagnhärad i hagarna. Var länge sen som vi firade nyår, annars är det bara vi med mysig middag och mys hemma, men nu vart det fira av.


Var hemma hos Nichlas en sväng först, vid 15-tiden, sen gick vi alla tre till Martin och Sanna i hagarna, var väl där vid 16 och gick hem vid 4-5.. :)

Och där mellan han jag springa över till min syster Ingrid, som oxå bor i hagarna, var väl där ca en timme. Pratade och umgicks lite med henne och hennes familj.

Sen tillbaka till våran fest.

 
 
Ingen bild

Ingrid

12 januari 2009 18:15

Tackar för besöket!! Alltid lika roligt att träffa dig!
Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 oktober 2009 22:00

. . . . . . . http://lillasystermaria.wordpress.com/ . . . . . . . ...

Av Maria - 27 oktober 2009 20:03

Var hos frisören den 13/10 Var hos frisören den 27/10    Först klippning..... Sen slingor.....                                               ...

Av Maria - 25 oktober 2009 11:16

Ja du syster, VARFÖR måste det vara så mycket ful reklam på våra fina "stilfulla" bloggar...?   Ska nog också försöka hitta ett nytt tillhåll så snart jag kan...   Och för er som undrar så finns ju alla gamla inlägg / bilder kvar på våra blog...

Av Maria - 25 oktober 2009 11:05

Har hittat en mysig och fin liten affär i Köping, som heter Cias. Massa presentartiklar, ljus och blommor.. Har köpt på mig lite och pysslat.    Här är mina resultat.                                                                   ...

Av Maria - 19 september 2009 15:27

Igår började jag min dag som vanligt på jobbet 05.00 när jag går förmiddag. På morgonen sätter vi ihop alla maskiner och band och hämtar tråg så att allt ska vara iordning tills att alla andra börjar jobba 06.00. Sagt och gjort, vi fixade allt på m...

Ovido - Quiz & Flashcards