Direktlänk till inlägg 15 februari 2008

Duktig... Ja visst!

Av Maria - 15 februari 2008 17:10

Ännu en seg förmiddag... Vaknade 07.45, gick på toa och gick sedan och la mig igen!! USCH!

Sen gick vi upp typ 10... Hm... Lars börjar ju jobba 13.30 idag.. så det vart inte sååå mycket tid tillsammans.. Men ganska ändå..

Spelade lite tv-spel och jag somnade i soffan... =/


När det var 45 min kvar innan Lars började jobba så fick vi posten, och då stod det att på ICA väntar ett brev till Lars, innehållande en WiFi connector till våran PS3:a.. :)

Han hann ju inte hämta den så jag fick gå iväg och handla när han hade åkt. Ja, visst, klä på sig vandra ut till ICA, köpa lite myspys ost till ikväll och hämta brev.. Det blev också en flaska fönsterputs. Det ni!


När jag kom hem satt jag mig vid datorn och kollade min Face Book..

Dumma sida tar upp mycket av min tid.... Men kul att träffa gamla skolkamrater.. :)


När då klockan var tre så tänkte jag, jag ställer mig i vardagsrummet till "kvällssolen" och putsar fönster. Ni som vart hemma hos oss vet hur stora och många fönster vi har.. Så jag tog bara in-och utvändigt, inte emellan fönsterna.. Jag tänkte, det får bli en annan dag :)

Så jag tar vardagsrummet och sovrummets fönster och slutar där... Men det gjorde jag ju inte... Jag tog alla.. Haha..


Så nu ska jag laga mat och diska...

Ska man dammsuga och plocka undan lite kanske...?


Ja, vi får se :D


*puss å krambanan*

 
 
vampireslave

vampireslave

16 februari 2008 11:31

vad duktig du har varit då! själv har jag... pillat navel. och varit sjuk iofs. =) ikväll blir det desto mer. då kommer en massa kartonger som vi ska börja packa. och ja, jag vet att mias länk inte fungerar. har bara inte orkat fixa den! ska väl göra det nu då... kram

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
vampireslave

vampireslave

14 mars 2008 09:07

prasselblomman är figuren längst till höger på den sidan. bland leksakerna man kan få från libero. =) hur söt och rolig som helst.

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
vampireslave

vampireslave

14 mars 2008 09:08

ehum..längst till vänster, menar jag...

http://vampireslave.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 oktober 2009 22:00

. . . . . . . http://lillasystermaria.wordpress.com/ . . . . . . . ...

Av Maria - 27 oktober 2009 20:03

Var hos frisören den 13/10 Var hos frisören den 27/10    Först klippning..... Sen slingor.....                                               ...

Av Maria - 25 oktober 2009 11:16

Ja du syster, VARFÖR måste det vara så mycket ful reklam på våra fina "stilfulla" bloggar...?   Ska nog också försöka hitta ett nytt tillhåll så snart jag kan...   Och för er som undrar så finns ju alla gamla inlägg / bilder kvar på våra blog...

Av Maria - 25 oktober 2009 11:05

Har hittat en mysig och fin liten affär i Köping, som heter Cias. Massa presentartiklar, ljus och blommor.. Har köpt på mig lite och pysslat.    Här är mina resultat.                                                                   ...

Av Maria - 19 september 2009 15:27

Igår började jag min dag som vanligt på jobbet 05.00 när jag går förmiddag. På morgonen sätter vi ihop alla maskiner och band och hämtar tråg så att allt ska vara iordning tills att alla andra börjar jobba 06.00. Sagt och gjort, vi fixade allt på m...

Ovido - Quiz & Flashcards