Direktlänk till inlägg 21 december 2007

Julen är (snart) här...

Av Maria - 21 december 2007 16:45

Snart så kommer julen.. Eller vi kommer till julen rättare sagt.

Håller på att fixa och packa lite här hemma. Vi har tagit semester över jul och nyår. Men vi kommer inte vara hemma så mycket.

Så här ser våran "semester" ut:


Lör 22 dec.
Hem till min pappa och sambo och julfika och äta middag.


Sön 23 dec.

Julfika lite med sambons morfar och mormor, spela bingo hos sambons mamma (Lotta), med hans bröder och äta skinksmörgås ;)


Mån 24 dec.

Fira jul hos Lotta med bröderna och deras 2 barn.


Tis 25 dec.

Fira jul med min mamma hemma hos henne i Gnesta.


Ons 26 dec.

Äta julmiddag hos sambons mormor och morfar med hela släkten.


Tor 27 dec.

Försöka hinna fika med lite polare runt om i Vagnhärad och Gnesta


Fre 28 dec.

Fira min sambos brorsson som fyller år. Sedan spela poker på kvällen.


Lör 29 dec.

Åka till Gnesta och hälsa på sambons moster som ska ha inflyttningsfest, fast det blir bara en fika för våran del, sen åka hemmåt till Västerås igen.


Sön 30 dec.

Bara ta det lungt och andas ut, fixa lite hemma och så...


Mån 31 dec.

Fira nyår med mysig härlig middag, dricka lite vin, äta lite ost.. Ja, vi får se.. Bara vi två... *mysigt*


Tis 1 jan.

Vila ut ordentligt inför morgondagen då vi ska jobba igen.. :)


Ja... det blev visst lite planer... Hehe...


GOD JUL & GOTH NYTT ÅR!!

Puss och krambanan!!

 
 
vampireslave

vampireslave

21 december 2007 20:07

men my gawd!! ni kommer ju bränna ut er?! :P

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ingrid

21 december 2007 23:04

Passar på att önska God Jul osv... men jag trodde julen var en tid att ta det lugnt... men jösses ni verkar ju stressa ihjäl er..nåja kör försiktigt. Kram

 
vampireslave

vampireslave

22 december 2007 10:09

ja jag såg det när du skickade mms! =)

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
vampireslave

vampireslave

24 december 2007 11:43

GOD JUL!! =)

http://vampireslave.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 oktober 2009 22:00

. . . . . . . http://lillasystermaria.wordpress.com/ . . . . . . . ...

Av Maria - 27 oktober 2009 20:03

Var hos frisören den 13/10 Var hos frisören den 27/10    Först klippning..... Sen slingor.....                                               ...

Av Maria - 25 oktober 2009 11:16

Ja du syster, VARFÖR måste det vara så mycket ful reklam på våra fina "stilfulla" bloggar...?   Ska nog också försöka hitta ett nytt tillhåll så snart jag kan...   Och för er som undrar så finns ju alla gamla inlägg / bilder kvar på våra blog...

Av Maria - 25 oktober 2009 11:05

Har hittat en mysig och fin liten affär i Köping, som heter Cias. Massa presentartiklar, ljus och blommor.. Har köpt på mig lite och pysslat.    Här är mina resultat.                                                                   ...

Av Maria - 19 september 2009 15:27

Igår började jag min dag som vanligt på jobbet 05.00 när jag går förmiddag. På morgonen sätter vi ihop alla maskiner och band och hämtar tråg så att allt ska vara iordning tills att alla andra börjar jobba 06.00. Sagt och gjort, vi fixade allt på m...

Ovido - Quiz & Flashcards